Aduan & Maklum Balas Portal

Sila hadkan maklum balas anda kepada 500 perkataan dan sertakan bersama alamat e-mel dan kami akan memberikan maklum balas kepada anda dalam tempoh tiga (3) hari bekerja. Maklum balas kami terdapat dalam dua bahasa iaitu Bahasa Inggeris dan Bahasa Melayu.


Pengguna boleh menghantar aduan dan maklum balas yang berkaitan dengan portal sahaja.
Aduan yang tidak berkenaan tidak akan dilayan. Aduan dan maklum balas yang berkaitan dengan portal adalah seperti berikut:

  1. Masalah pendaftaran
  2. Masalah log masuk
  3. Masalah aplikasi di dalam perkhidmatan digital
  4. Penambahan / Perubahan maklumat di dalam portal
  5. Sebarang cadangan penambahbaikan portal

Borang Aduan & Maklum Balas

Sila isi borang aduan & maklum balas berikut.

Pilih Fail

Feedback AI
Carian pantas
perkhidmatan & maklumat kerajaan
© 2025 Government of Malaysia All Rights Reserved